275 defa okundu
30.10.2020
COVID-19 ÖNLEMLERİ
Değerli Müşterimiz,
Son dönemde COVID-19 vakalarında ciddi artışlar görülmektedir. Yaşanan bu artışlar nedeniyle PremierDC Veri Merkezinde uygulanmak üzere birtakım önlemler alınmıştır. Alınan önlemlere ilişkin detaylar aşağıda yer almaktadır;
• Veri Merkezi acil çalışmalar dışında (genel kapsamlı erişim kesintisi, kritik cihaz arızası) müşteri ziyaretine kapatılmıştır.
• Acil durumda yapılacak ziyaretlerde en fazla 2 kişi kabul edilmektedir.
• Acil durumlar için ziyarete gelen kişilerin maske ve eldiven bulundurması gerekmektedir. Ayrıca ziyaret talebinde ziyarete gelecek kişilerin HES KODU bilgisi yer almalıdır. Belirli sebepten ötürü maske ve eldiven temin edilememesi durumunda, Veri Merkezi teknisyenlerinden talep edebilirsiniz.
• Sunucu/Cihaz çıkışı için açılması gereken destek talepleri, sunucu çıkış işleminden en az 2 gün önce ve hafta içi mesai saatleri içerisinde oluşturulmalıdır.
• Cihaz donanım değişikliği gibi fiziksel işlem gerektiren talepleriniz Veri Merkezi ekibimiz tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır.
• Cihaz aktivasyonu için; aktif edilmesi gereken cihazlar Veri Merkezi Teknisyeni tarafından RESEPSİYON alanından teslim alınacak ve yine Veri Merkezi ekibi tarafından aktif edilecektir. Cihaz bağlantıları ile ilgili detaylı bilgiyi destek talebi üzerinden iletebilirsiniz.
Siz değerli iş ortaklarımızı ve çalışanlarımızı korumak amacı ile işlemlerinizin aciliyet gerektirmediği durumlarda bildirilen önlemleri dikkate almanızı ve işlemlerin ertelenmesi hususunda yardımlarınızı rica eder, sağlıklı günler dileriz.
PremierDC Veri Merkezi A.Ş