Kapat

Bilgilendirme

Değerli müşterimiz;

Havale/EFT ile yapılan ödeme işlemlerinde yaşanan operasyonel zorluklar nedeni ile, 1 Nisan 2019 tarihi itibarı ile tüm ürün ve hizmet satışlarımızda Havale/EFT ödeme seçeneği uygulanmayacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Üyeliğime ait mail hesabıma ulaşamıyorum. Üyelik bilgilerimi güncellemek için hangi belgeleri iletmeliyim?

Faturanın kesildiğine ait firma belgelerinizi ve antetli kağıda dilekçenizi hizmet@sh.com.tr mail olarak iletmenizi durumunda hesap yönetim birimimiz tarafından incelenerek işlemleriniz gerçekleştirilecektir. Tarafımıza iletilmesi gereken evraklar; -Faaliyet Belgesi -Ticaret Sicil Gazetesi -İmza Sirküleri -Vergi Levhası